Nieuwsbericht
hcz headers 1920x1000 (1).jpg hcz headers 1920x1000 (2).jpg header dames 1 1920 x 1000.jpg header dames 1-21920 x 1000.jpg header dames 1-3 1920 x 1000.jpg Header foto 3.jpg Header foto 4.jpg Header heren1.jpg header image007.jpg Header2 heren1.jpg Header3 heren1.jpg header6 heren 1.jpg headers hcz 1920x1000 - (1).jpg headers hcz 1920x1000 - (10).jpg headers hcz 1920x1000 - (11).jpg headers hcz 1920x1000 - (12).jpg headers hcz 1920x1000 - (2).jpg headers hcz 1920x1000 - (3).jpg headers hcz 1920x1000 - (5).jpg headers hcz 1920x1000 - (6).jpg headers hcz 1920x1000 - (7).jpg headers hcz 1920x1000 - (8).jpg
 
Materiaalcommissie

Inleveren/Ophalen van Keepers - en trainingsmaterialen

Nieuws afbeelding 1-6-2021

Beste keepers, aanvoerders, trainers, ouders en coaches,

Het einde van het seizoen 2020 / 2021 is bijna zover. Dit betekent dat de keepersuitrusting en trainingsmaterialen weer ingeleverd moeten gaan worden. Dit kan op onderstaande data:

DATA Inleveren spullen:

  • Maandag 7 juni a.s. van         18.00 tot 20.00 uur
  • Dinsdag 8 juni a.s.   van         18.00 tot 20.00 uur

DATA ophalen spullen:

  • Donderdag 10 juni   van         18.00 tot 20.00 uur
  • Vrijdag 11 juni a.s.   van         18.00 tot 20.00 uur 

Materiaaltassen:

Voor de trainingsmaterialen/tassen geldt het volgende: Elk team van HC Zwolle levert op een van deze data de materialentas zo volledig mogelijk in. Extra sleutels van de teamlockers dienen ook ingeleverd te worden.

Tot 10% worden materialen vervangen door de club. Boven de 10% dient het team zelf de tekorten te betalen (dit wordt bij het inleveren van de materialentas direct in rekening gebracht, zorg dus met je team voor goede afspraken en neem geld mee bij het inleveren. Er zal ook een PIN-apparaat zijn om direct af te rekenen).

Ter herinnering: 

  • Reece ballen € 5,- per bal            | Minimaal in te leveren 32
  • Trainingshoedjes €2,- per hoedje | Minimaal in te leveren 27
  • Hesjes € 7,50 per hesje               | Minimaal in te leveren 6
  • Materialentas € 30,- per tas         | Minimaal in te leveren 1
  • Niet inleveren sleutel € 25,-         | Minimaal in te leveren 1
  • Te laat inleveren tas € 50,- 

Bij het niet inleveren van de tas wordt alles in rekening gebracht: € 350,-

Voor de start van het nieuwe seizoen worden alle tassen weer compleet gemaakt en uitgedeeld naar de nieuwe teams.

Keepersmaterialen:

JONGSTE JEUGD E t/m D11 TALLEN EN KEEPERS DIE GAAN STOPPEN:

Tassen met keepersuitrusting seizoen 2020/2021 graag inleveren op de bovengenoemde data en tijden.

ALLE VASTE KEEPERS C – B – A (ook Senioren)

Alle vaste keepers die volgend seizoen 2021 / 2022 doorgaan met keepen dienen hun tas in de locker te plaatsen met hun naam erop en in welk team zij volgend jaar zitten.

Eventuele gebreken aan de spullen kunnen zij dan hierop dan ook aangeven.

TEAMS ZONDER VASTE KEEPER

De coach/manager zorgt ervoor dat de tas in de keeperslocker zit uiterlijk Dinsdag 8 juni, zodat wij de tas weer kunnen gebruiken voor het volgende team.

Keeperslockers

De materiaalcommissie zal de keeperslockers opnieuw indelen zodat donderdag 10 of vrijdag 11 juni alles weer is ingedeeld.

Schoonmaak

Wij adviseren de keepers om het materiaal voor het nieuwe seizoen (in de vakantie) een verfrissend sopje te geven! Wanneer je vragen hebt hoe dit te doen: zie Youtube: OBO tutorial Gear Cleaning

Trainers
Trainers die aan het einde van dit seizoen stoppen zijn verplicht de in bruikleen geleende materialen weer in te leveren op de boven genoemde data en tijden.

Cornermasker. Coach map/bord
Ook de strafcornermaskers, coach map/bord kunnen ingeleverd worden op bovenstaande data en tijden.

Het niet inleveren van de cornermaskers wordt dit jaar eveneens streng gecontroleerd en bij niet inleveren in rekening gebracht. € 50,- per masker.

Met vriendelijke groeten,

De materiaalcommissie,
E-mail:[email protected] 


Agenda

16-6 Dames Commissie

Contact

Adres
Luttekeweg 5
8031 LG ZWOLLE
038-4545316

Postadres
Postbus 1505
8001 BM ZWOLLE
KvK nummer 5298438

 

Instagram