Inplannen van diensten is weer open!
22-10-2024Dit jaar is er ook wat nieuws bij de bar in de hal. Omdat de bar in het clubhuis gesloten blijft, gaan we het wat grootser aanpakken in de hal, met onder andere heerlijke broodjes.
Daarnaast introduceren we dit seizoen een zaalleider in de Dome. Deze persoon speelt een cruciale rol: de hal netjes houden, ervoor zorgen gezamenlijk met de wedstrijdleiding dat de wedstrijden op tijd beginnen, eventueel de bardienst helpen met o.a. bevoorrading en uiteindelijk de hal , na de vloer geveegd te hebben met de laatste teams, en het clubhuis afsluiten. Een hele verantwoordelijkheid, maar met jullie hulp kunnen we dit seizoen soepel laten verlopen!
Daarnaast staan er nog wat "gewone” diensten in het clubhuis open.
Wees er op tijd bij om jezelf in te delen , anders wordt je misschien ingedeeld op een jouw ongunstige tijd!
Tevens staat het zaalprogramma nog niet vast, dus houd er rekening mee dat er nog met uren geschoven kan worden of dat je dienst eerder ophoud dan opgegeven. Maar je krijgt van mij altijd van te voren een mailtje met de tijden en je taken.
Je kunt jezelf inschrijven voor één of meerdere diensten. Samen zorgen we voor een geweldige sfeer en een goed georganiseerde tijd in de hal. Alvast bedankt voor je inzet!
O, Ja gelukkig zijn er ook altijd leden die zich vaker inschrijven dan nodig omdat het gewoon ook leuk en gezellig is om te doen.
Stap 1 : naar HC Zwolle app
Stap 2 : login met lidnummer of lidnummer kind
Stap : naar de .... Meer rechts onder in
Stap 4 : Plan u dienst in.
**Verplichte vrijwilligers diensten:** Zoals besloten tijdens de algemene ledenvergadering 2023, wordt van elk lid (van Heren 1 tot 7s en van Dames 1 tot Trimhockeyer) en ouder van junioren en jongste jeugd verwacht dat ze twee keer drie uur per adres o.a. een bardienst draaien.